Το έργο STIMEY (H2020-SEAC-2015-1) σε μια προσπάθεια να φέρει κοντά την επιστήμη και την κοινωνία στην Ευρώπη και, κατά συνέπεια,...
Το έργο STIMEY (H2020-SEAC-2015-1) σε μια προσπάθεια να φέρει κοντά την επιστήμη και την κοινωνία στην Ευρώπη και, κατά συνέπεια,...
Το ρομπότ Nao χρησίμευσε ως μεσολαβητής μεταξύ των γιατρών, του νοσηλευτικού προσωπικού και των νοσηλευόμενων παιδιών. Το ρομπότ κοινωνικής αρωγής...
Η Social Assistance Robotics (SAR) είναι η ανάπτυξη ρομπότ με χαρακτηριστικά κοινωνικής συμπεριφοράς, τα οποία στοχεύουν στην υποστήριξη, μέσω της...
Οι Roll & Rollita είναι δύο παρουσιάστριες, επιχειρηματίες! Κινούνται αυτόνομα, αλλά το μεγαλύτερο ατού τους είναι η βιομηχανική τους εμφάνιση....
https://ourdigispace.meb.gov.tr/ Ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων δυσπρόσιτων ενηλίκων για καλύτερες ευκαιρίες ζωής! Ομάδα-στόχος: Μετανάστες, ενήλικες χαμηλής ειδίκευσης ή...
Χαρτογράφηση των χαρακτηριστικών των κοινωνικά βοηθητικών ρομπότ με στόχο τις βελτιωμένες γνωστικές λειτουργίες και την οικειότητα στον άνθρωπο, Χρηματοδότηση από:...
Κοινωνική Ρομποτική για παιδιά με Αυτισμό ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Η μάθηση με την εκπαιδευτική ρομποτική παρέχει ευκαιρίες για αμφισβήτηση και βαθιά...
Το Διαδίκτυο του Πολιτισμού: Ενσωματώνοντας Τεχνολογία RFID στο Μουσείο: CULTUREID, Κωδικός Έργου: Τ2ΕΔΚ-02000-ΟΠΣ 5072497, ΕΡΕΥΝΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ Β ΚΥΚΛΟΣ- ΕΠΑνΕΚ 2014-2020...
Το ρομπότ Nao χρησιμεύει ως βοηθός διδασκαλίας σε εικονικές τάξεις πανεπιστημίου. Ο δάσκαλος και οι μαθητές συνδέονται με την ηλεκτρονική...
Μια εφαρμογή εκπαιδευτικής ρομποτικής που υλοποιείται με τη βοήθεια μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για φορητές συσκευές που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε...
Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής και Ρομποτικής στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία – ΛΗΡΕΣ (ΦΕΚ Β’4630 / 28.12.2017), της Σχολής Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, εστιάζει στις διδακτικές, ερευνητικές και επιστημονικές ανάγκες που σχετίζονται με τις σύγχρονες εφαρμογές της Πληροφορική και Ρομποτική στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία.